خانما دل‌پیچه داشتن عادیه؟؟

۵ پاسخ

من بعضی موقع ا دارم

غذا و میوه نفخ دار خوردی

اره نفخ داشته باشی هم دلپیچه میاره

چی خوردی از غذا میشه...سرما نخوردی

هر چیزی عادی جز لک

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان کربلایی بهار 🌸 مامان کربلایی بهار 🌸 ۲ ماهگی