ینی چی؟؟؟؟؟؟؟😭😭😭😭

تصویر
۱۵ پاسخ

منم دوبار ای یو ای کردم هردو منفی
بهتره اول تو خونه بیبی چک بزنی

ای خدا چقدر ناراحت شدم 🥲🥲🥲🥲😭😭😭😭

یعنی امیدت از دست ندع خدا بزرگع این ماه نشد ماه بعدی گلم

شاید زود رفتی آزمایش
2.3 روز دیگع برو تکرار کن

گلم منفیه

ولی خیلی زود نرفتی ؟؟؟

متاسفانه زیر ۵منفیه
نگران نباش عزیزدلم انشالله ماه بعد بارداریتو ب اشتراک بزاری🥲💜

عزیزم مشکلت چی بود ایو ای کردی

این ازماییش چیه گلم؟

منفيه عزيزم ولي غصه نخور iui فقط احتمال ٢٠ يا٣٠درصد هست ك جواب بده ولي تاثير دارو تو بدنت ميمونه تا يكي دوماه احتمالا ك ماهاي بعد جواب بگيري

منفی بوده¿

اشکال نداره امیدت به خدا باشه

منفیه 😔😔😔😔😔

منفی شده ک😥😥😥😥

منفیه گلم

😔😔😔😔

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفتم بارداری
مامان تنها مامان تنها قصد بارداری
اهورا مزدا اهورا مزدا قصد بارداری
فاطی فاطی قصد بارداری
|•🎀•| |•🎀•| قصد بارداری
مامان دلی مامان دلی هفته بیست‌ودوم بارداری
بانو بانو قصد بارداری
مامان جوجم😍 مامان جوجم😍 هفته هشتم بارداری
sevin sevin قصد بارداری
مامان پناه خانوم🥺 مامان پناه خانوم🥺 هفته بیست‌ونهم بارداری
نفس
زن ممد😂 نفس زن ممد😂 قصد بارداری
|•🎀•| |•🎀•| قصد بارداری