بچها جدیدا موقع دفع روده ها وسعت راستم دردمیاد طبیعیه؟یا نه،

۲ پاسخ

من چند ماهه درگیرم حتی یبوست شدید شدم.

منم امروز بعد دفع سمت راستم درد گرفت...فک کنم طبیعیه چون داره به روده ها و عضلات فشار میاد

سوال های مرتبط

مامان معجزهای خدا😍 مامان معجزهای خدا😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩷آوین🥹 مامان 🩷آوین🥹 روزهای ابتدایی تولد