اینم میشه بگین آزمایش خون غربالگری دومم

تصویر
۲ پاسخ

عزیزم مشکلی نداره ، مهم اون نمودارها هست

یکم عددش از رنج نرمال بالاست خودشم زده زیاد

سوال های مرتبط

مامان ꪀⅈ𝕜ꪖꪀ 👨‍👩‍👦 مامان ꪀⅈ𝕜ꪖꪀ 👨‍👩‍👦 ۸ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۱۰ ماهگی
مامان امیرکیان مامان امیرکیان ۶ ماهگی
مامان ⁦کیان مامان ⁦کیان ۷ ماهگی