۱۳ پاسخ

عههه کمد منه😂.

تصویر

مبارکتون باشه همینجوری ساده اش قشنگ تره

نههه همینجوری خوشکل تره

همین جوری خوبه برچسب خراب میکنه کمدت رو

برچسب قدیمی شده، همینجوری قشنگه

رنگش خوب نیس خیلی سادس برچسب قشنگ بخر بزن

اره خیلی خوشگله از کجا گرفتی؟ بنظر من ساده بهتره

اینجوری خوبه

نه نزن ساده شیک باکلاس

همینطوری بدون برچسب قشنگ‌تره🩷

قشنگه اگه برچسبم داری بزن

نه ب نظرم

اره همینجوری قشنگتره به نظر من👌🏻

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته چهلم بارداری
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۷ ماهگی
مامان مو طلایی🐣 مامان مو طلایی🐣 ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی 🎀 مامان فسقلی 🎀 ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۰ ماهگی
مامان قندِ عسل مامان قندِ عسل ۱ ماهگی