سلام دوستان بنظرتون اسم ملورین قشنگه؟

۶ پاسخ

بد نیست تلفظش شبیه به ملامین میمونه . یا میوه ملون

زیاد جالب نیست

اره قشنگه.

ببین با فامیلی جوره یا نه

به نظر من زیاد جالب نیست هم طولانیه هم تلفظش یکم سخته

اره قشنگه یه کم تلفظش سخته ولی جا میوفته

سوال های مرتبط

مامان ملورین مامان ملورین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مینل مامان مینل روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق ۱۰ ماهگی
مامان دلوین🧚 مامان دلوین🧚 ۹ ماهگی
مامان دلسا🧸🍯 مامان دلسا🧸🍯 ۹ ماهگی
مامان آقا آرسام مامان آقا آرسام ۴ ماهگی