سلام دوستان .اسم اِمّا قشنگه؟

۱۲ پاسخ

نه.

اسمای قشنگترم هست

قشنگه اسم دختر منم آیماه

قشنگه عزیزم

ب چ‌معنی ؟

بله زیباست

قشنگه ولی بنظرم اسمای بهتری هم میتونی انتخاب کنی

مطمئن باش همه میگن اما
تو الان با حرکات کسره نوشتی که ما متوجه شدیم
یه اسم دیگه انتخاب کن فکر کنم بهتر باشه

بله
.

خیلی قشنگه تک هست

اولین باره میشنوم

قشنگه ولی خیلی خارجیه 😍

سوال های مرتبط

مامان هلن و هاکان مامان هلن و هاکان ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی
مامان دیانا💓 مامان دیانا💓 ۹ ماهگی