دوستان اسم هاکان قشنگه؟

۶ پاسخ

اسم سلیقه ای هستش

اره قشنگه‌🩵

منم میخواستم بذار شوهرم میکه هاکان از ترک زبان ها هست...برا همین میخوام هیراد بذارم..اسم دخترم هانا هست

خیر...

اره قشنگه من میخوام بزارم ماکان 😍

سلیقه ای هستش اسم هرچی خودت خیلی دوسداری بزار

سوال های مرتبط

مامان مامان هاکان👶❤ مامان مامان هاکان👶❤ ۳ ماهگی
مامان Hakan مامان Hakan ۲ ماهگی
مامان دلوین🧚 مامان دلوین🧚 ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی