۴ پاسخ

ناشتا ۱۶۰ بود ؟ بالاست من نود و هشت بود انسولین میزنم

آره بالاست.قند من ۱۱۵ بودم بهم انسولین دادن.

باید چند باشه

یه مقدار بالاس

سوال های مرتبط