خون نیست نارنجی و از کم آبی بدنش هست تند تند شیر بده
عزیزم شما نبردی دکتر نفهمیدی از چی بود خون دیگه خون ندیدی ؟ منم توی ادرار پسرم دیدم خیلی نگران هستم 😓
سلام عزیزم میشه بگی خون در ادرار پسرتون از چی بود ؟ منم پسرم داره خیلی نگرانم
اگه شیرخشک میخوره یعنی بهش نساخته
تند تند شیرش بده بدنش کم ابه
ازکم آبی بدنشه تن تن شبربده
کم آبیه بیشتر شیربده
دفع زردیشه
طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.