سلام مامان هاااا به نظرتون جنسیت چیه؟؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

دیگه نظرتون ندارع اون دو دول باریک رو نمی‌بینید 🤣 امیدوارم خطای عکسی باشه خیلی باریکه ک 🤣🤣🤣🤣

این از وسط پاهاشه درسته؟ یه نیزه میبینم انگار 😅 پسر احتمال داد ؟

دختر..

برا منم اینجوری بود تو فیلمش بهم گفت دختره🥲🥲شاید بعدش برا تو مشخص شده؟

ان تی که رفتی احتمال ندادن بهت اون موقعه

خداحفظش کنه عزیزم دامادیشو ببینی

واضحه توو عکسش دیگه ... خود دکترم که گفته شاید سونویی که رفتی جنسیتو کتبی نمینویسن

سوال های مرتبط

مامان گلپسرا و گلدختر مامان گلپسرا و گلدختر ۱ ماهگی
مامان آیهان💙💙💙💙 مامان آیهان💙💙💙💙 ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته چهلم بارداری
مامان حسین ومهدی مامان حسین ومهدی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گندم و مهوا ❤️ مامان گندم و مهوا ❤️ ۲ ماهگی
مامان جوجه خانم🩷 مامان جوجه خانم🩷 ۵ ماهگی
مامان نفسام وسهیل مامان نفسام وسهیل ۳ ماهگی
مامان حیدر علی مامان حیدر علی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلوان🩷 مامان دلوان🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان حسین وهستی مامان حسین وهستی ۵ ماهگی