۵ پاسخ

من که به پهلو میخوابم و پاهامو جنینی جمع میکنم ایراد داره؟؟؟؟

من از الان سمت چپ میخوابم😂

از الان شروع کن تا عادت کنی منم از هفته ی ۱۲ شروع کردم ب پهلو خوابیدن

از هفته ۲۰ نباید خوابید ولی میگن از هفته ۱۵ خودتونو عادت بدید که به پهلو بخوابید

من از هفته شونزده سعی کردم خودمو عادت بدم رو کمر نخوابم همیشه هم دوتا پتو این ور و اونورم میزارم اما الان دو شبه رو کمرم میخوابم به این خاطر که پتو نذاشتم این سمت و اون سمتم همسرم رو سپردم هواسش تو خواب به من باشه دیگه هر وقت نصف شب بیدار میشه میبینه رو کمر خوابیدم درستم می‌کنه خودش🤐

سوال های مرتبط

مامان آقا مانیار👶🏻🧸 مامان آقا مانیار👶🏻🧸 ۶ ماهگی
مامان الینا و ماهور⭐ مامان الینا و ماهور⭐ ۴ ماهگی
مامان نی نی خونه مامان نی نی خونه هفته پانزدهم بارداری
مامان jojo🐣 مامان jojo🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان علي وکوچولو.💙 مامان علي وکوچولو.💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری