خانم ها به نظرتون جنسیت چیه ؟
آن تی دیده نشد

تصویر
۱۲ پاسخ

اگر زاویه بین ستون فقرات و برجستگی تناسلی بیشتر از ۳۰ درجه باشه، احتمال پسر بودن زیاده.
• اگر زاویه کمتر از ۳۰ درجه باشه و موازی با ستون فقرات باشه، احتمال دختر بودن زیاده.

ولی این‌جا وضوح و زاویه تصویر به حدی نیست که بشه به‌درستی از این روش استفاده کرد.

به‌طور معمول، تشخیص دقیق‌تر جنسیت از هفته ۱۶ به بعد ممکنه

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2

احتمالادختره

دختره فکرکنم

دختر.

crl چند بود؟

منم فتوکپی همینه دختره

دخمله.

واقعاکی‌گقته که از رو سر میشه جنسیت تشخیص داد؟😑

احتمالا دختره

از رو سنو که نمیشه تشخیص داد

از قسمت سر شبیه دختره
احتمال ندادن ؟

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۶ ماهگی
مامان زینب مامان زینب روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام❣️ آرسام مامان مهرسام❣️ آرسام ۴ ماهگی
مامان آیهان و ایلهان مامان آیهان و ایلهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخترم و نی نی مامان دخترم و نی نی ۵ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری