خانما
چرا شکمم یکسره سرده 😅🤨

۷ پاسخ

منم همش سرده

منم همین طورم فقط موقع خاب دور کمرم شال میبندم

😅😅😅😅

منم همینجوریم

وای من که از اول سرد بود تا الان به دکترمم گفتم گفت لابد جای سرد هستی آخه گرممه همش کولر رومه😬 خیلی هم چیزای طبع سرد میخورم

من پاهام یخه شبا.توام اینجور بودی؟الانم هستی؟

من فک میکنم واسه من از خوردن چیزای سرده
آب سرد دوغ خیار هندونه و هم خانواده هاشون

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان کیارش مامان کیارش هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩵🤍🩵🤍 مامان 🩵🤍🩵🤍 ۴ ماهگی
مامان کیاشا 💙 مامان کیاشا 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلاناخانوم مامان دلاناخانوم ۴ ماهگی