خانوما ایا شربت کامی کالم همون گرمیچره؟

۱ پاسخ

ن فرق میکنن باهم
من جفتشوگرفتم، ولی میگن گرمیچرونباید ب نوزادزیر یک ماه بدی منم تاحالابهش ندادم

سوال های مرتبط

مامان دایار مامان دایار ۲ ماهگی
مامان آروکو💙🫀 مامان آروکو💙🫀 ۱۰ ماهگی
مامان دُخمَلِ نازَم💕 مامان دُخمَلِ نازَم💕 ۱۱ ماهگی