۱۰ پاسخ

از ترشی و لواشک خوشم میاد ولی از شیرینی متنفرم از بعضی عطر ها هم که شیرینه بدم میاد

منم همین علایم و داشتم ولی جنسیت دختر شد هردوشون

ترشی جات و دمی گوجه🤣بچمم پسره

منم عاشق غذای شور وترشیجاتم

من عاشق دوغم و چیزای ترش،میخورم ضعف میکنم ولی دست خودم نیس همش هوسم میکنه،بچمم پسره،حالت تهوع هم داشتم تا اخر ۳ماهگی شدید،ولی وارد ۴ماه شدم خداروشکر تموم شد از اول بارداریمم کمر درد بودم و هستم

منم چیزای ترش وشور .حالت تهوع هم خیلی خیلی کم .۱۷ هفته گفت پسر

من بیشتر روچیزای ترشه دوغواین چیزا جنسیتشم هنوز نمیدونم 🙃

منم فقط شور دوست دارم نمیدونم فعلا جنسیت چیه

من که عاشق ترشی و شور بود پسر شد

ویار ندارم فقط ضعف دارم😝

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سید مجتبی مامان سید مجتبی هفته بیست‌وپنجم بارداری