۷ پاسخ

بله دقیق پسر من تا پنج ماهگی عالی وزن گرفت بعد اون کم گرفت

قد میکشن مثل بلند میشن از تپلی درمیان

درسته کم وزن میگیرن اوج وزن گیری ۳ ماه اوله

مال من از چهار استوپ کرده

بله از ۵ به بعد دیگه کم‌میشه دکتر گفت

بله من پسرم از ۴ ماهگی کم وزن گرفت

امیدوارم اینجوری نباشه واقعا🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان «رادمهرنورچشمم» مامان «رادمهرنورچشمم» ۱۴ ماهگی