۸ پاسخ

منم درد شکمی دارم

سلام شما سونگرافی انومالی رفتی؟

گفت اینا باعث میشه ک بدتر بشی

من ک چند روزه دارم از دل درد ب خودم میپیچم😬😬😑
ب دکترم گفتم گفت طبیعیه ولی سعی کن میوه نوبار نخوری
مثل توت فرنگی و آلوچه و توت و چاقاله

تازگیا اگه زود به زود دسشویی نرم بازم گرفتی شکم میگریم درحد ی چند ثانیه

اخرین روز هفته یازدهمم ولی بعضی موقا دارم

اره گلم طبیعیه منم دارم

حتما نفخ داری .یکم شکمت ماساژ بده .برو دستشویی .

سوال های مرتبط

مامان مامی دوتاجوجه🐣 مامان مامی دوتاجوجه🐣 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان خدایا شکــرت❤ مامان خدایا شکــرت❤ هفته سیزدهم بارداری
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 ۱ ماهگی
مامان اسماواسرا مامان اسماواسرا هفته سی‌وچهارم بارداری