برای باد شکم نوزاد چیکار کنیم؟

۴ پاسخ

گرمیچر بده یا شربت رازیانه

بذار بده بیرون. چکارش داری بچه رو 😅😅

من تخم گشنیز و زیره میجوشونم با نبات خودم میخورم ب نینیمم میدم

مام موندیم😂

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۱۰ ماهگی
مامان نِ‍ـلـین🧚🏻‍♀️ مامان نِ‍ـلـین🧚🏻‍♀️ ۲ ماهگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۱ ماهگی
مامان لنا جونی💕💕🩷🩷 مامان لنا جونی💕💕🩷🩷 ۵ ماهگی