خانوما ببخشید
نوزاد نباید باد شکم بده؟؟؟

۵ پاسخ

چرا گلم حتما باید بده نشونه ی سلامتیشه

بله که باید داشته باشه اونم زیاد ...
اینجوری دل دردنمیگیرن.

من که میگوزه کیف میکنم راحت شده

خب اونم آدمه بنده خدا اگ باد شکم نده دل درد میشه که

چرا نباید بده؟
اگر نده که دل درد میشه
یا باید بادشکمش خالی بشه
یا آروغ بزنه

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۱۵ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱۰ ماهگی