۵ پاسخ

اره عزیزم قدش ک عالیه وزنشم خوبه

وزن تولدش چنده

قدش خوبه در کل ولی وزن یه مقدار کمه

دختر یا پسر

دخترم من تو 4ماهگی 7کیلو بود

سوال های مرتبط

مامان آتای مامان آتای ۷ ماهگی