۵ پاسخ

دکترم گفت ۲۴هفته و چند روز شدی برو

مگه دکتر نداری ؟اون خودش سر وقت میگه چیکار کنی دیگه

دوتا غربالگری اختیاری ...ماه های اخرم فقط سونو برای سلامتی و حجم اب کیسه که زایمانم مشخص بشه

دکترت موقعش بشه بهت میگه . ولی حدودا بین ۲۶ تا ۲۸ هفته یه آزمایش کلی مینویسن که هم قند هم تیرویید هم چیزای دیگه.

۲۸هفته تست گلوکز میگن .

سوال های مرتبط

مامان کیان و النا مامان کیان و النا ۴ ماهگی
مامان جاناویارا مامان جاناویارا ۲ ماهگی
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان م‍‌ع‍‌ج‍‌زه‍‌🩵 مامان م‍‌ع‍‌ج‍‌زه‍‌🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری