خانما کسی پوشک ببم سبز گرفته خوبه

۷ پاسخ

عالی
من از اول بم بم زدم

آره من تا هفته پیش مولفیکس استفاده میکردم پسرم حساسیت داد یهویی دوسه روزه ببم میبندم راضیم درسته نازک ولی اوکیه

اره خوبه من استفاده میکنم

والا بد نیی ولی خب مولفیکس و مای بی بی بهترن،، ببم یکم ضعبف تره و بو جیش زود میده بیرون

من خیلی وقته میبندم خیلی هم راضیم

من از اول استفاده میکنم خوبه

بی کیفیت و به درد نخور

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر👑 مامان شاه پسر👑 ۱ سالگی
مامان Arta مامان Arta ۱۶ ماهگی