۷ پاسخ

آره بزرگ شده و درد کمی داره

خخخخ.نه برمن دردنمیکنه

من هنوز درد داره

من اوایل یکم درد داشت الان خوب شده

اگه منظورت سینه است، نه
دردش الان رفته دیگه درد نداره، ولی اوایل خیلی دردناک بود

شینتون کجاس؟؟

من فقط ی تایمی سینه هام درد داشت و سفت بود

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان دایان 🧿💙 مامان دایان 🧿💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان دونه(نلین)👶 مامان دونه(نلین)👶 ۲ ماهگی