مامانا من جیگر گوسفند خوردم اشکال نداره ؟😮‍💨

۴ پاسخ

نه چه اشکالی اتفاقا مقویه و بهت جون میده برا زایمان

نخیرم مشکلی نداره دیگه کم کم وقت زایمانته تازه مقوی هم هست باعث وزن گیری بهتر نی نی میشه .
ولی درکل هرچیزی رو نباید خیلی زیاد خورد به اندازه مشکلی نداره

نه دیگه هفته آن بالاس

دیگه خوردی رفته
هفته ها اخری ،نه

سوال های مرتبط

مامان ســــیدامیررضا مامان ســــیدامیررضا ۱۴ ماهگی
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان پـ💙ـارسا مامان پـ💙ـارسا ۹ ماهگی