مامانا خرما از چند ماه مجاز هسته؟

۹ پاسخ

به نظرم از ۸بدی بهتره

اصولش از ۸ ماهگی
خرما پسته گردو قندوق همه شون تبه گرم دارن دیر تر بده

دکتر به من گفت بده ومن میدم

من الان میدم

من دارم از الان میدم اما خیلی کم شاید یک چهارم خرما

من از ۶ ماه دادم البته تست حساسیت بگیر

من از ۶

من از شش دادم

از الان میتونی بدی

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۱ سالگی
مامان نبات مامان نبات ۱۷ ماهگی
مامان امیرعباس ومهوا مامان امیرعباس ومهوا ۱۸ ماهگی
مامان پسرخان🩵 مامان پسرخان🩵 ۵ ماهگی
مامان مَحیـــا🌼🦋 مامان مَحیـــا🌼🦋 ۱۳ ماهگی
مامان فندقک مامان فندقک ۱۵ ماهگی
مامان تینا👨‍👩‍👧 مامان تینا👨‍👩‍👧 ۱ سالگی
مامان امیرمهدی مامان امیرمهدی ۱ سالگی