۶ پاسخ

تا ۱۶اسید فولیک بعدش آهن شروع میشه

ب من فیفول پرگننسی داده....فولیک اسیدم قطع کرد

من تا۱۵هفته کامل خوردم

من همچنان میخورم چون مولتی ویتامین بهم نمیسازع

من آهن خارجی میخورم

اره ، بعد از اون مکمل های دیگه بهتون میدن ، مولتی ویتامین و کلسیم و اینا

سوال های مرتبط

مامان نورا خانم😍🦋 مامان نورا خانم😍🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ویکم بارداری