مامانا این قطره ها یخچالین یان ؟

تصویر
۴ پاسخ

روش زده توچه دمایی باشه دیگه

اره دوتاش یخچالی هستن

پاراکید چون حالت سوسپانسیون هست نمیشه نگه داشت .خراب میشه. نگه ندارید من برای هربار واکسنش جدید میگیرم

من اد رو تو خونه می‌زارم ولی پاراکید استفاده ندارم نمی‌دونم

سوال های مرتبط

مامان سید امیر حسین  🩵 مامان سید امیر حسین 🩵 ۱۴ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۷ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۴ ماهگی
مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی