۴ پاسخ

روش نوشته تو یخچال باشه بعداز بازشدن

ن من بیرون جای خنک میزارم

نه حبیبی

نه یخچالی نیست ولی مامانای گهواره همشو میزارن یخچال وگرنه بیرون خراب نمیشه چون یخچالی نیست

سوال های مرتبط

مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 ۹ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی