۴ پاسخ

بله

تصویر

بله.

بله اکثرا قطره های بچه روش نوسته دمای کمتر از ۲۵درجه
یعنی بخجال

اینجوری روش نوشته

سوال های مرتبط

مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 ۹ ماهگی
مامان 🫀👧🏻قلبِ‌مادر مامان 🫀👧🏻قلبِ‌مادر ۱۷ ماهگی