شربت برای سرماخوردگی بچه ها چی خوبه

۲ پاسخ

پلارژین بده،اگ سرفه میکنه ،تخم به بگیر و اب جوش بریز و بعد چندساعت بده،عالیه

پلارژین

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا ۱۳ ماهگی
مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته دهم بارداری