خاک شیر گرفتم بخورم ضرر نداره

۹ پاسخ

من دلم انقدرشربت خاکشیروزعفرون آبلیمو.تخم شربتی میخواد☹️ازترسم اینودیگه نخوردم🤣🫠

زیادجالب نیست نخور 🥲

تصویر

نه نباید بخوری

نه دهانه رحم رو نرم میکنه نخور برات زوده

شربت خاکشیر حد تعادل مشکلی پیش نمیاره روزی یه لیوان معمولی مشکلی نداره خیلی غلیظ درستش نکن و لیوانت هم بزرگ نباشه

طبیعی هستی از هفته ۳۷ ب بعد مرتب بخور سزی نخور

من بخاطر دهانه رحم میخورم
ولی قبلا هم شربتشو میخوردم🤔

من هر روز میخورم

زیاده روی نکنی ن

سوال های مرتبط

مامان آرتین🥰آیلین مامان آرتین🥰آیلین ۱ ماهگی
مامان آلبالو مامان آلبالو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۱۳ ماهگی
مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان اِلارا🎀🧸 مامان اِلارا🎀🧸 ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۲ ماهگی
مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی