خانوما جواب این ازمایش چطوره؟؟

تصویر
۳ پاسخ

همه چی خوبه خداروشکر

نداشته باش اوکیه

خوبه اما فک کنم مث من یکی از هرمونات یکم پایین باشه

سوال های مرتبط

مامان الینا مامان الینا ۳ ماهگی
مامان بردیا و تو دلی مامان بردیا و تو دلی هفته پانزدهم بارداری
مامان مهدیار🩵 مامان مهدیار🩵 ۲ ماهگی
مامان کایان مامان کایان ۱ ماهگی
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۵ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۵ ماهگی
مامان مامان معجزه خدا مامان مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری