خانوما جواب آزمایش قندم چطوره؟

تصویر
۳ پاسخ

برا خانوم باردار قند ناشتا باید زیر ۹۰باشه ،برا شما ۹۵ هست رعایت کنی اونم میاد پایین
برای من ۱۰۰ هست دکتر گفت هفته دیگ تکرار کن پایین نیاد قرص باید بخوری

ناشتات زیاده دکترا میگن باردار باید زیر ۹۰ باشه منم مث شمام همیشه 🙆‍♀️

عالی

سوال های مرتبط

مامان نفس 🫠 مامان نفس 🫠 ۹ ماهگی
مامان کیان🧸🫧 مامان کیان🧸🫧 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیکان  و نورا مامان نیکان و نورا ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هیلدا و فندق🌰 مامان هیلدا و فندق🌰 هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهدیار🩵 مامان مهدیار🩵 ۲ ماهگی
مامان کایان مامان کایان ۱ ماهگی
مامان یاسین💙👶 مامان یاسین💙👶 ۸ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان الینا مامان الینا ۳ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۵ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۵ ماهگی