مامانا ازمایش قندم چطوره؟؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

بالاعه من 94 بود دکترم متفورمین نوشته برام شبی نصفی

عزیزم قند ناشتا برای خانم باردار باید زیر ۹۵ و دو ساعت بعد از غذا زیر ۱۲۰ باشه ، یه مقدار بالائه، قند مصنوعی رو حذف کن، نوشابه حذف، برنج و ماکارونی محدود کن، نون سنگک بخور که برای قند بهترینه بعد ببین میاد پایین یانه

برای خانم باردار بالاست عزیزم؛ حتما با پزشکتون مشورت کنید که پیشگیری بشه

تو بارداری بهتره زیر ۹۵ باشه
مصرف قندمصنوعی و شیرینی‌جات رو کمتر کن

بنظرم بالاعه

برای آزمایش قند زود نبود؟

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نورا جانم 🌸 مامان نورا جانم 🌸 ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کسراونینی مامان کسراونینی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نفس 🫠 مامان نفس 🫠 ۹ ماهگی
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قلبم و تودلی مامان قلبم و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان معجزه خدا مامان مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کیان🧸🫧 مامان کیان🧸🫧 هفته بیست‌وسوم بارداری