۲ پاسخ

عزیزم من مولتی نیچرز‌ اید می‌دم ، امگا نوردیک و آهن فروم. رشد پسرم عالی بوده البته خانواده پدریش درشت هستن

💚🩷سلام گلم، من یک گروه واتساپی برای بچه هایی که آذر به دنیا میان زدم، خوشحال می‌شم بیایی تا دورهم باشیم و از تجارب همدیگه استفاده کنیم. اگر دوست داشتی با ما باشی لطفا به شماره زیر پیغام بده،💚🩷
شماره: 09981005037

سوال های مرتبط

مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان نقلی🥰 مامان نقلی🥰 هفته سیزدهم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد هفته دوازدهم بارداری