۵ پاسخ

بچه باورکنین اکثریت درداتواین هفته های اول مال یبوست ونفخه

نگران بودم نه کمه زیاد نیست

سلام گلم میگم شما اهواز تحت نظر کدوم دکتر هستید من اهوازیم دنبال یه دکتر خوبم

اره طبیعی اگه زیاد شد برو دکتر حتما

اره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته چهاردهم بارداری
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته بیست‌وششم بارداری