سلام خانوماواکسن شش ماهگی چند تاست؟سبک بود؟

۴ پاسخ

دوتا خداروشکر سبک بود

دو تا بود ولی خیلی سبک بود..سبک سنگینش به اون فرد و نوع امپول بستگی داره..اولین واکسن دخترم رو یه اقا زد که سرنگش معمولی بود.دخترم وحشتناک درد کشید.قرمز شد و ورم کرد..ولی چهارماهگی رو یه خانوم زد خودم سرنگ کوچیک خریده بودم بردم .بچه اصلا تب نکرد درد هم نداشت.شش ماهگی هم گفتم همون خانوم بزنه بازم اذیت نشد

۲ خوراکی ۲ تزریقی
برای پسر من که از بقیه ش سنگین تر بود🥺
انشالله برای شما سبک باشه😘

دوتا
پسر من زیاد اذیت نشد خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱ سالگی
مامان هانیه سادات مامان هانیه سادات ۱۶ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۴ ماهگی
مامان Delana مامان Delana ۹ ماهگی
مامان سید پارسا ،🥰 مامان سید پارسا ،🥰 ۱ سالگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۵ ماهگی
مامان نوتلا 🍫🐻 مامان نوتلا 🍫🐻 ۱ سالگی