۶ پاسخ

ازمایش دوم بستگی ب ازمایش اول داره که خوب باشه یا نه
بهش میگن کوادمارکر
نیاز نیست برا همه

آره داره از اول بوده نمیدونم چرا دکترا الان میگن انجام ندین این اصلا با اولی فرق داره

هر دوتا غربالگری ازمایش داره ولی اکثرا اولی رو ازمایش بدن اوکی باشه دیگه دکترشون دومی رو واسشون نمینویسه ،بازم خودت بخای بگی دکترت واست مینویسه

آخه میگین برای همه نمینویسن

غربالگری دوم آزمایششه که خون هستش.سونوگرافی آنومالی هم داره

اره هم سنو هم ازمایش

سوال های مرتبط

مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان عرفان مامان عرفان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩵human🌰 مامان 🩵human🌰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💜💜💜 مامان 💜💜💜 هفته سی‌وچهارم بارداری