۵ پاسخ

من کم کم در طول روز میدم
چون پستونک قبول نمیکنه و ریفلاکس داره
یکسره دنبال شیر میگرده باید پستونک بخوره
ولی قبول نمیکنه
منم چند قطره آد میدم بعدش پستونک میدم چند دقیقه توی دهنش نگه میداره

آره عزیزم‌ یکجا،ولی اگه میبینی بچت دوس نداره بد میخوره میتونی با شیرت قاطی کنی بهش بدی

یک جا.

یک میل میدم گلم یکجا

من ۱میل یکجامیدم

سوال های مرتبط

مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۹ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی