پدی لاکت چرا برای رفلاکس خوبع

۴ پاسخ

اره برای رفلاکس هم خوبه من نتیجه گرفتم

چون باکتری های پروبیوتیک داره که باعث میشه باکتری های مفید توی معده رشد کنن و متعاقبا اسید معده بالا نزنه

چون گوارش رو تنطیم میکنه، منم وقتایی ک میدم به دخترم کم تر بالا میاره

ن ربطی ب رفلاکس نداره
برای کولیکه

سوال های مرتبط

مامان پاشا مامان پاشا ۱۷ ماهگی
مامان روشنا مامان روشنا ۱۰ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان آریشاه👶🏻✨ مامان آریشاه👶🏻✨ ۱۷ ماهگی
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۷ ماهگی