۸ پاسخ

من ماما همراه داشتم اصلا راضی نبودم زایمان طبیعی یک لحظه اس به بدنت هم بستگی داره من کلاس های بارداری هم رفتم ورزش انجام دادم کلی خرج کردم دو روز در بلوک زایمان بود سخت ترین زایمان رو داشتم آخرش هم طبیعی نشد سزارین شد توکل برخدا کنید به بدنتون بستگی داره

سلام عزیزم ماما همراه هستم بیمارستان سوم شعبان برا مامانا که با معرفی من برن برای زایمان طبیعی تخفیف گذاشته اگر تمایل داری اونجا زایمان کنی میتونم راهنماییت کنم

با ماما همراه بهتره خیلی کمکت میکنه

قطعا با ماما همراه

طبیعی ماما همراه باشه خوبه

قطعا با ماما همراه

با ماما همراه

با ماما همراه خیلی بهتره خیلی قوت قلبه خیلی کمک میکنه با ماساژ ورزش و...
مامای من خانم جوادی بودند از مرکز مهربانو
0930 303 0717

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓💕 مامان توت فرنگی🍓💕 هفته بیست‌وپنجم بارداری