۱ پاسخ

اره واقعا چیز به درد بخوریه، دختر من اگه رو صدلی نشینه مدام در حال حرکته، باید تو راه بهش غذا بدم خیلی سخته، ولی صندلی هم کثیف کاریش کمتره هم راحت میشه بهش غذا داد، من خیلی راضیم

سوال های مرتبط

مامان ریحانه سادات مامان ریحانه سادات ۱ سالگی
مامان عسلکام😍🧡 مامان عسلکام😍🧡 ۱۵ ماهگی
مامان آویناجون🩷 مامان آویناجون🩷 ۱۷ ماهگی