سلام مامانا وزن 7کیلو برای چهار ماهه کم نیست

۹ پاسخ

پسر منم ۷ کیلو رو خط سبز نمودار پس یعنی خوبه

پسرا ۷ کیلو نرماله تو ۴ ماهگی
دخترا ۶ اینا

خوبه عزیزم

ماشاالله خوبه دیگه دختر من داره ۶ تموم میکنه فکر کنم هنوز ۷ نیس

من الان دخترم۷ماهشه تازه۷کیلوئه

خیلی خوبه

عزیزم خیلی خوبه دختر من۶ماهشه۶۹۰۰

دختر من ۶ماهست
۶کیلو

نه خوبه
دخترمن ۶۹۰۰بود

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی