کیا ان‌کساپارین میزنند تو بارداری

تصویر
۱۰ پاسخ

من میزنم هرروز

من 😢 تمام شکمم کبوده

هر شب همون ساعتش میزنم

من هر شب میزنم

برا چیه

از چند هفته انوکسانی نی

منم میزنم جای همشم کبوده

منم میزنم ولی دیگه خسته شدم ازشون کاش دکترمیگف دیگه لازم نیس

منننن

من میزنم ولی کاشک دگه نباید میزدم

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان صبا🤍 مامان صبا🤍 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بچه ها🩷💙🩵 مامان بچه ها🩷💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۳ ماهگی
مامان کنجدی مامان کنجدی ۲ ماهگی
مامان آوینا🤍🕊 مامان آوینا🤍🕊 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری