۷ پاسخ

دوتاست یکی تو پا میزنن یکی هم دست

من دختر یک. هفته پیش زد خداروشکر اصلا اذیت نشد حتی تب هم نکرد واکسنش سخت نیست یکسالگی

یدونه تو دست فقط خیلی اسونه

بدترینه

نه اسونترین واکسن

یه دونس دردم نداره خیلی راحته

بستگی به بچه داره همه میگن دردداره وراحت ترینه
ولی من بچم کلابه همش حساسیت داشت بدترینش یکسالگیش بود
تودسته انگاریکیش

سوال های مرتبط

مامان جانا👩‍🍼 مامان جانا👩‍🍼 ۸ ماهگی
مامان کنجد فرنگی مامان کنجد فرنگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هاکانم👩‍👦💙 مامان هاکانم👩‍👦💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۶ ماهگی
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری