دخترا سونوی انومالی هم ازمایش دلره؟

۳ پاسخ

اره عزیزم اسمش ازمایشش غربالگری دوم یا کواد مارکر هست
اما آزمایش خونش تو هفته ۱۶ انجام میشه سونوش تو ۱۸ هفته
ازمایش خونش ضروری نیست
ولی دکترم نوشت و منم انجام دادم خیالم راحت بشه هزینشم شد سه تومن
باز بستگی به شهر و آزمایشگاه داره

ازمایش داره تو هفته ۱۵تا ۱۶ انجام میشه ولی بعضی دکترا اگه آزمایش واونو اولیت خوب باشه نمی‌نویسند. بعد سونو تو ۱۸ هفته میری

نه نداره

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان روزهای ابتدایی تولد
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته نوزدهم بارداری
مامان آقا کارِن 💙 مامان آقا کارِن 💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🍅گوجـه🍅 مامان 🍅گوجـه🍅 هفته بیست‌ودوم بارداری