خانوما انقباض توی سونوگرافی دیده میشه؟

۳ پاسخ

یه تجربه .
زمان بارداری دو بار پیش اومد تعطیلی بود . حالم خوب نبود رفتم بیمارستان فاطمیه . آزمایش سونو و ان اس تی ازم گرفتن . فکر کنم نهایتش ۱۵۰ تومن هزینه شد .
خلوت هم بود .
فقط یکم طول میکشه . چون باید یکی دو ساعت وایسی تا جواب آز بیاد.
ولی یبار مطب آن اس تی انجام دادم به جز ویزیت ، ۴۰۰ هزینه دادم .

نه تو ان اس تی دیده میشه باید زایشگاه بیمارستان بری برات انجام بدن

تو ان اس تی دیده میشه

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💕💕💕💕 مامان 💕💕💕💕 هفته سی‌وچهارم بارداری