۶ پاسخ

فداتشم عزیزم

توی ۱۳ هفته بود

من سلفری دادم بعد اون فقط انومالی دادم دیگه ازمایشی نیاز نداشتم

من سلفری دادم آن تی فقط سونوشو دادم آزمایش غربال دومم دادم بعلاوه آنومالی

نه نیاز نیس... ولی سونو غربالگری اول و دومو باید انجام بدی

آره درسته عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هانا❤️ مامان هانا❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💖🐣💖 مامان 💖🐣💖 هفته بیست‌وهشتم بارداری