۴ پاسخ

اخه انتی خوب نبود
دکترم دوباره این آزمایش رو گفت بده

خوبه همش زیر خط هستن

خوبه.

اینم هست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان یونا🕊️ مامان یونا🕊️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نبات کوچولو مامان نبات کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان علی اصغر 😘 مامان علی اصغر 😘 ۷ ماهگی
مامان شایان جانم قلبم مامان شایان جانم قلبم روزهای ابتدایی تولد